Rubriklös

Tja ! Det blev visst inget inlägg fr jag hlt enkelt itne orkade skriva. Gjorde en blogg till Sara som jag håller på och reparerar lite. Har fixat header och bakgrund som hon själv valde fast jag är inte helt klar och hinner nog inte fixa nått idag för jag ska dra till Natttie. Hennes syster fyller år och vi ska nog grilla och lite annat kul. Jag tror jag slaggar där men det är inte säkert. Annars så sitter jag här nyduschad och trött som fan. Gjorde en banansmoothie imorse och det blev faktiskt skitgott. Två bananer, mild vaniljyoghurt , 5 isbitar och massa vaniljglass ! Yummiiie ;D Ska fixa mig och sen drar vi nog till Natttie. Har inget mer att skriva så det får räcka för just nu. Ha der bra ! Kääääääääärlek.


- En bild säger mer än tusen ord

   
- Älskar bilderna. Tagna av Ida med Julias kamera. Skitnajs !


Kommentarer
Postat av: ida!

mohhaha stooolt över mig att jag faktist kan ta bilder (brukar bli as dårliga!!) <3333333333

2009-05-15 @ 22:29:02
Postat av: nattts ;]

haha tuffing ;D <3

2009-05-22 @ 19:10:55
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0