Rubrikbrist

Hej ! Typ vanlig skoldag idag. Eller nu ljög jag kom jag på. Det va flamencodag idag. Vi fick typ dansa och klappa haha. Det gick ju bra ! Men det var lite brist på elever faktiskt. Sara och många fler var på skansen med friends. Kändes lite ensamt med tanke på att Malin är i Spanien. Det var bara tre tjejer ;o Men nog klarade vi oss hihi :] Efter skolan åkte jag hem. Kollade lite på tv och tog en pirog för jag va hungrig haha (a) Ni vet, tjockis måste äta ! Sen drog jag till älvsjö stn och skulle låna Twilight men den var utlånad och det är 86 personer som står i kö på den ! ;o Jag bah satan. Men jag tror att Ioanna har alla böcker så jag ska fråga om jag kan få låna ettan :$ Nyss kollade jag typ på Lie To Me. Älskar den serien. Men nu orkar jag inte skriva mer. Godnatt alla sötnosar !


- Qutiiiiie !


Kommentarer
Postat av: Louise

haha moi eller vad man nu säger xd

pusssss <3333

2009-05-15 @ 15:16:37
URL: http://sholm.blogg.se/
Postat av: nattts ;]

Yeah haha :D

2009-05-15 @ 17:17:01
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0