Pinsamt !

Några fattar rubriken andra inte. Jag pallar inte förklara (a) Dagen började jag med att jag mötte Hanna W och Anna R i Fruängen. Dem köpte enkelbiljetter och sen köpte vi burn, mums ! Sen på väg till älvsjö station och på bussen mötte vi Klara och sen när vi var framme träffa vi Freja. Hanna E var redan på IP när vi kom fram. Efter ett tag så kom Camilo och Niklas också dit. Matchen var sen men det var det värt. Vi vann och alla hoppade och skrek av glädje ! Och så gick vi vidare till final. När jag skriver ''vi'' känns det som att jag är med i laget haha x] Men jag menar alltså älvsjö hihi. Innan vi drog blev det skitpinsamt men det ska vi nog inte gå in nå mer på haha :$ Och jusste ! Jag har kvar Camilo's tjocktröja (a) Den får han nog tillbak på onsdag när vi ska ses igen hihi :$ Aja, sen drog vi till Hanna E och var där ett tag. Sen gick Anna och jag hem. Det var nog den intressantaste delen av dagen. Eller säger man det mest intressanta av dan ? Eller dagens mest intress.. whatever ! Orkar inte skriva mer. Nu kommer det bilder ! ;


- Anna baxar Hanna's burn för att hon druckit upp sin egen haha x]



- Där kom en liten bild på mig hihi :$



- Hanna flytta in i en väska haha ;D



- Anna och Zelda :)


- Anna leker smart lärare haha. Hon bah SITT ! Och ja , ni ser ju hundens rektion xd

Bilderna var tyvärr tagna från mobilen för jag glömde kameran hemma.
Hare bra , bajbajbajskorv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0