Malmö's best

Sha ! Idag sov jag till typ två (?). Malmö was tha shit haha. Påväg dit var vi uppe typ hela natten på bussen och för mig och Natttie var det kalas ! Och älskade av alla var vi såklart haha, ASSÅ KAN NI TYP HÅLLA KÄFTEN NÅNGÅNG ?! Vi bah njeeeh (a). Dog av garv. Gifflar ? ;o Ma daj ovamo bre ! Du åt typ tusen stycken haha. Och tuggummina. Pallar inte förklara allt :] Efter fem timmar var vi framme och då blev det full rulle direkt. Frukost på ett ställe, sen gick vi runt lite med Daniella och sen hoppa vi in i bagageutrymet (stavning?) och rotade efter Natttie's väska för att hitta hennes jävla smink haha. Sen sminka vi oss lite och jag baxa lite av Natttie och lite av Danni för jag orkade inte hämta mitt. Sen var det fotbollsturnering och jag äger ju såklart på att spela fotboll. Alla hade typ värsta lag och allt sen kommer vi amatörer och spelar och kommer förvånansvärt trea ;o Sen åkte vi till nått ställe och dansade och sen var det nån fest. Sen började vi åka hemmåt. Vi satt oss längst bak och då blev det galet haha. Natttie, Anita, Anita, Juliana, David och jag typ dog av garv och körde sanning eller konka, garva, sjöng och allt annat galet man kan komma på. Sen skulle vi ''sova'' och då la sig Juliana mot förstret, jag la mig på henne, David la sig på mig, Natttie la sig på David och Anita på Natttie och den andra Anita hade stuckit ner till den andra våningen haha. Men den våningen hade även jag och Natttie besökt ! Vi dog av garv och lekte lite med Milos haha. Och Ivan och Daniel satt med oss ett tag , vi dog verkligen av garv. Hur kul som helst. Sen när vi stannade så pissade vi och köpte smoothie hihi. Eller Juliana köpte nån macka och varm choklad som var på min panna för det mesta haha. Tur för henne att hon inte spillde. Vi snackade med nån Marko i tel haha , jag bah jävla kossa sen bah nej förlåt , du är ju en get. Sen Juliana snacka om att hon försökte fota några jävla getter jag bah whaaat ? Jag bah barför fota när du snackar med en ? Hon bah asså tyst nu hahah. Sen när vi kom hem så var klockan runt fem - sex tror jag. Då åkte jag hem till mig (och inte till Natttie som planerat) och när vi kom hem så la jag mig för jag var så himla trött. Sen vakna jag runt två. Hade skit ont i ryggen hela dan. Har ont fortfarande haha. Men sen fick vi typ gäster runt tre. MAmmas kompis typ. Anna-Karin tror jag hon hette och hon var hos oss med sina två barn. Sen drog hon och efter typ en minut så kom Ivana, Ivan och Julia till oss. Sen drog Ivana och Julia men Ivan stanna kvar, Vi körde badminton och innebandy typ haha. Ivan och jag asså, värsta missfoster haha. Ni måste se oss spela nångång. Man dör av garv haha. Sen så kom Julia och hämta Ivan med bil som tur var för han orkade inte åka ända till Gullmarsplan. Snart ska jag duscha och sen ska jag lyssna på musik och sova. Skönt. Ojsan. Vilket långt inlägg det blev ;o Men nu blir det bilder !



 


- David och hans bror, söta.


- Fejksover, foto by Sandra.


- Natttie letar efter sminket.


- Ivan med priset.


- Jag och David. Mitt hår är ej plattat.


- Haha Juliana driver, hon gjorde sin monster look ;D
- Skulle bli två hjärtan med jag är ju en riktig konstnär så jag orkar inte hihi :]


- Gömmer mig hihi :$


- David njuter :]


- Natttie kikar lite ;o

Det får duga för just nu. Pussy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0