Malmö tonight !

Hej ! Igår var jag i skolan sen drog jag till bibloteket för att jävla Jens tvinga mig att ha en bok för jag aldrig har det och dem lånar inte ut böcker i skolan längre så jag var tvungen att åka till Älvsjö stn och låna en bok. Ville låna twilight men envar utlånad så jag ställde mig i kö och gissa hur många som gjorde det. 87 personer ! Det är seriöst sjukt mycket ! Men aja, när jag kom hem hoppa jag lite studmatta sen kolla jag lite på tv och så vips ! Och så var den dan slut. Idagvar jag i skolan och det var väll i stort sett en vanlig dag. Hade matteprov och det gick bra. Var inte särskilt svårt ävenom det var över g prov. Annars så händer inte mycket. Packar typ. Inte favoriten men jag överlever. Ikväll bär det av till Malmö ! Skulle sitta med David bror men nu ska Natttie åka med oss så jag ska sitta med henne iallafall haha. Förlåt bror ! Men nog klarar han sig, måste nog gottgöra honom nån dag haha :D Efter allt galet med dansen och allt det där så blir det fest ! Vi ska party like rockstars och det kommer äga ! Men nu ska jag fixa festkläder. Puss !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0