Latmask

Tjabba tjena hallå ! Jag vill göra om lite på desigen, men det finns ett preoblem. Jag orkar helt enkelt inte haha. Jag fixa och trixa med dubbelbloggen igår och fixa design och höll på. Inte världens bästa men visst funkar det. Annars så har det vart en bra dag. Först var jag på träning med Natttie och vi va lite trötta för vi hade vart upp till ca halv fyra igår ( eller idag ? ) haha. Sen så grillade pappa och dem hemma, igen. Börjar föfan tröttna, ller inte haha. Gott är det ju. Jag är helt misshandlad efter denna helg haha. Min fot är funktionell men det gör ont , har ett sår i ansiktet, ajaj. Men näej, nu ska jag ta mig i kragen och fixa till designen lite. Blir nog ett till inlägg senare hihi. Pusshej !




- I'm tha sheat !


Kommentarer
Postat av: Anonym

FJORTIS FJORTIS FJORTIS FJORTIS

2009-05-03 @ 21:45:59
Postat av: nattts @

men håll käften -.-

2009-05-04 @ 22:23:15
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0