Glasssystrar

Fan vilken bra dag ! Är så jävla glad ! Dagen började med att jag försov mig och hade alltså TIO minuter på mig att fixa mig. Damp kallar jag det. Men nog överlevde jag och hann precis till bussen. Yeey. Jag trodde vi skulle ha idrott inne och hade ingen tjocktröja och det var helt okej väder ute men mina skor sög och det blåste ju liksom iallafall och sen sa dem att vi skulle va ute, SUCK. Vi körde basket och fotboll, mitt lag vann alla matcher och körde dessutom ärligt till skillnad från det andra laget haha. Sen efter skolan så skulle jag och Louise dra till Skhlm men sen fick vi reda på att Hanna W och Anna R skulle dit också så vi åkte tillsammans. Hanna hade en halv burk sirap i håret som Clive hade hällt på henne som en försenad födelsedagspresent och en hämnd från Anna. Haha, stackars ! Sen drog vi till skhlm och Alex åkte med oss. Efter ett tag så kom Hanna E och Anna Z. Devanajs. Sen shoppa vi lite och käka donken. När vi drog hem så åkte vi till Långbrohallen och va där en stund och träffade några och sen drog vi till Långbroparken typ. Sen kom glassbilen och vi köpte glass. Fast vi åt inte så mycket av den haha. Vi hade största kriget och det va huuuur kul som helst ! Alla var heeelt flumm. Måste ha druckit för mycket energidryck ! Men nog var det kul :] Nu komme det bilder ;


- Anna och Alex, hur coola som helst :]


- Världens tuffaste hippie ;D


- Hanna och Louise , grovt söta ! :]


- Lisa och Hanna haha, finfina :)


- Stringheads ! Den bjuder vi på ! :D


- Tha chix, Zäta bakom kameran :)


- Älskar bilden hihi :D


- Tuffingar :)


- Glassiiiiiiiigt !


- I väntan på bussen med Hanni Banni :D


- Det jag köpte. Är nöjd och klänningen ska jag ha på skolavslutningen :)


- Boken äääääääääääger !

Det var allt för mig. Nu ska jag äta nått, hungriiiig. Hare bra , pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0