Födelsedagsfest

Tjatjatja ! :D Är hos min pappas kompis nu. Hans dotter Mina fyller 8 år och dem fick med med mig dit. Åkte hit direkt efter träningen så jag var skittrött och jag ser helt hemsk ut. Hade inte hunnit byta om eller nånting och sminket fick jag sätta på i bilen och hann inte ens göra klart det för jag glömde necessären (stavning?) hemma. Menmen, adidasen får duga. Igår somna jag runt tre - halv fyra så jag var jätte trött på träningen. Fast det var bara i två och en halv timma. Mer om min helg står på dubbelbloggen som jag delar med min kära Natasa Antonijevic haha. Läs den ; sexigaserber.blogg.se. Men nu ska jag dra. Skriver mer när jag kommer hem och då kanske ni får några bilder. Ha det bra alla ! Kääääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0