Bloggtid

Äntligen har jag lite bloggtid över. Eller egentligen inte men jag skriver ändå. Har no-prov imorgon och måste plugga men jag orkar helt enkelt inte så jag skiter nog i det. Eller kanske gör det senare om jag orkar (inte så troligt). Nu undrar ni säkert vad som hänt i veckan. Här kommer det ;

Måndag:

Minns inte riktigt .. Eller jo, var hos Freja tror jag och vi mysa bara lite haha. Åt hennes skitgoda ost ! Och jag tror att Camillo och Niklas kom t vår skola eller nått. Mitt minne räcker inte så långt !


Tisdag:
Hade prov och fick mvg även om jag inte plugga , wohoo ! Sen åkte jag på Natttie's 80-tals konsert. Skitgulliga allihopa haha :D Det va jättemys och Oliwer va där och han är ju världens sötaste. Hur gullig och mysig som helst ! När jag kom hem var klockan redan halv tio så jag läste lite på När jag hör din röst och sen la jag mig. Det var iallafall en bra dag :]

Onsdag:
Då var det vandring hela dagen och vi gick mer än en mil. Jobbigt men nog överlevde vi ! Har massa foton som jag lägger in sen. Efter det åkte jag hem och skulle baka innan jag gick ut men mjölken va slut så jag fick göra det när mamma kom hem. Runt tre åkte jag till Freja och träffa Camlio och Niklas och sen drog jag hem och bakade haha. Dagen flög förbi och jag somnade runt elva trots att jag vaknat sex ;o

Torsdag (idag):
Inte mycket intressant. På franskan fika vi och jag garva mer än jag gjort på ett tag haha. Arselmuffinsen och för mycket kladdkaka. Usch vad mätta vi var. Gjorde klart min ljustake på slöjden och den var unik kan man säga haha ;D

Det får räcka, nu blir det bilder ! ;














































Det där var massa bilder från vandringen. Har många fler fast jag pallar inte ladda upp alla. Det får bli någon annan dag. Då får ni bilder på mig och Natttie också. Från Hagsätra och allt det där haha. Nu börjar jag undra om jag inte skrivit på två veckor ? Nä jag har ingen aning. Nu skriver jag iallafall haha. Nu ska jag chilla galet om jag inte tar fram no:n. Aja, ha det bra. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0