bloggbrist

Jag vet, jag hinner aldrig skriva, förlåt ! Men ska försöka bli bättre haha. Igår var det orienteringsdag och efter det cyklade vi hem till Nicki och Ioanna och kollade på Twilight. Typ bästa filmen ever, är helt förälskad ! Ska nog läsa böckerna också. Och snart kommer ju tvåan ut och min kusin jobbar där nånstans så han kan nog fixa in oss ;] Aja, när jag kom hem så hade min släkting åkt hem. Och idag har det inte hänt något speciellt. Var på Naturhistoriska med klassen och några klasser till var med. Det va helt okej. Förutom att jag glömde matsäcken, suck. Imorgon åker Malin till Spanien och vi får hålla tummarna så att hon inte får svininfluensan ! Det va sista gången jag träffa henne på typ en eller två veckor. Kommer sakna min blondie skit mycket ! :( Men nu orkar jag inte skriva mer. Hare bra alla , nu blir det bilder ! ;


- klippte lite i mina levis jeans, ursnygga !


- loooooooove it !


- hela outfiten, plus skinnjacka, svarta skor och liten väska.


- Utanför Naturhistoriska , jag är knarkad haha !


- Jag är så cool jagvet :]

Det får räcka för just nu. Kyssaaaar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0