Blingbling

Shululu ! Det var ett tag sen man anvönde den hälsningsfrasen haha. Idag va jag med Emma och Patrik. Vi åkte omkring och tillslut gick vi från Gullmarsplan till Globen. En en vit eyeliner ( eller highlighter ? ) och ett par örhängenfrån Bikbok. Blingbling*. Sen gick vi hem till Ems och kolla lite på tv och åt glass, hihih. Mums ! Nu kollar jag på House som snart är slut så u blir det That's Amore med Dominiqo. Cyklade till Vi med mamma också haha, det regnade som fan, suck. Men nog överlevde jag. Ska strax sova för jag är skirtrött och jag måste upp tidigt imorgon och sen ska vi ut och orientera. Jag hatar orientering ! Usch ! och i det här vädret också , döööööö ! Aja , nu pallar jag itne skriva mer. Ha det bra. Kyssar !


- Älskar forever 21 , hihih (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0