sööööndag

hejsan hoppsan
igår blev en väldigt lyckad dag typ , va m
nicki i skhlm och vi gick runt lite i centrum
och nicki visa hennes gamla skola och
huset här hon bodde innan , det va fint ;]
sen åt vi glass och frös av nån konstig
anledning ;o hhahah , sen drog vi t heron
city och träffade ella , emma , zack , erik ,
tysken och nån som jag nte minns vad han
heter (a) hhahah , så va m dem ett tag innan
filmen börja. vi kolla på shoppaholic och
den va ganska bra , tror jag rekomenderar
den , hhahahah ;] sen åkte vi hem , och sen
pallar jag nte skriva mer om den dan/natten/
kvällen. idag ska jag på träning , tror jag ?
måste ta bussen för pappa kan inte skjutsa -.-
aja , life goes on , smile bitch . hare bra !
pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0