simon och sophie

hhej ! sitter här och hare lite tråk .
är så jääävla trött ! somnar typ (a)
idag hare nte hänt så mycket , & d
händer nog nte mycket mer ikväll .
läste ut boken simon och sophie
igår , den rekomenderas! den va
skitbra enligt mej , läste ut den på
två dagar (a) eller kanske en för
jah började läsa den klockan halv
ett i lördags/söndags & sen läste
jag i söndags lite och så *POFF*
så varen slut , hhahah , men bra
var den iallafall ;] sen va jag hos
min älskade natasa , vi körde lite
disney monopol och åt pudding ,
sen så kollade vi lite på wild child
men hann nte se så mycket så får
väll se om vi ser klart den nån dag .
men nu ska jag dra mej tillbaka ,
måste plugga lite , fan , prov på fred.
aja , hare bra så länge , KISSES !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0