seg update

hejsan , man får väll be om ursäkt för att ha vart så seg näre gäller o uppdatera , har nte pallat bah (a) kom precis från skhlm , va där m sara , nicki och ioanna . devanajs , vi åt typ världens godaste glass ! och sen köpte jag bah en söt röja typ . måste nog dra veckans och helgens händelser !

fredag :
va i skhlm m joel och köpte skor , silver diadem , örhängen , och nått linne trorja.

lördag :
va på fest hos min kusin , de va helt okej och jagträffade massor m folk som jag nte träffat på skitlänge .

söndag :
dans , sen kom natttie och ivan och knulla mitt hus , vi käka donken också . jag lärde mej lite karatemoves från kusinen , eller lärde mej ramla iallafall ;]

måndag :
va bara hemma trorja, inget speciellt hände .

tisdag :
va hemma , sen snacka jag i tel m emma , de va ett tag sen vi sågs :( och sen kom kusinen hem till mej :) och jusste , jag fick ett oväntat besök av ida och julia :D <3

och jaa nu sitter jag här ! ikväll ska jag nog chilla , kolla på tv och jag måste typ plugga , P-A-L-L-A ! aja , måste man så måste man ! sen så ska jag kolla på en film som pappa bränt t mej , ''john tucker must die'' . aja , pallar nte skriva mer.

Kääääääääääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0