ruuuuuuubrik

tja , sitter här hemma och kom på att det snart är world hour , måste släcka hela skiten , höhö. igår va jag först hos william , sen drog vi t joel , där va jag till typ fem för han skulle typ dra in till stan m sin kusin eller va de nu va . sen drog jag till p95's träning m ems , mötte henne vid typ sextiden på älvsjö stn och vi åkte t liseberg ( inte i göteborg som jag trodde ) och frös ihjäl , vi palla nte va där hela träningen så vi drog hem runt åttatiden , fick skjuts av emmas mamma , devanajs typ. sen idag så träffa jag zack , oskar och viktor på älvsjö stn och typ nån minut senare så kom emma och ella och först så stod vi utanför bibloteket i typ sjuttio år , sen drog vi hem till emma och sen drog jag hem runt typ sjutiden . japp , det va min dag ! kanske inte världens intressantaste men det va ganska kul trots allt , hoppas alla hare bra , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0