nu släcks lampan !

sho , sitter här m mamma och farmor som precis läst klart om nån konstig snubbe som försökte döda npn familj i serbien , det är typ nära despotovac , jag bah wow ;o hahah . när alex kompisar och dem va inne och spelade så gick jag och pappa ut och tog en promenad inne i stan och sen så gick vi tbx . sen drog vi hem och vi skjutsa hem en av alex kompisar , vi va fem st i bilen och bara två av oss pratade men det lät som att det va tio . min broshas kompisar är verkligen crazy mama ! hhahah , högljudda som fan , nu kan ingen säga att jag är det ! hhahah , sen så tvätta jag och pappa bilarna , jag tror att jag tvätta pappa mer än vad jag tvätta bilen x] hhahah , och han blev inte direkt glad (a) sen tog jag en varm dusch och sen så kollade jag på sanningens ögonblick m pappa och alex . nu ska jag nog dra mej tillbaka och släcka lampan . sköt om er , godnatt !

 
- hhahaha , drivbild ! älskar min natasa ! :] <3

Kommentarer
Postat av: nattutuutu

NATASA ! VART FAN HARU FÅTT DEN HÄR IFRÅN ?! :O:O

2009-03-31 @ 12:56:48
URL: http://baranattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0