inlägg

Hejsan
blev visst inga fler inlägg igår .
aja , ni får väll nöja er med ett (a)
men det hände inte särskilt mkt
mer efter , förutom att malin och
jag upptäckte att om man värmer
pasta för länge så börjar den leva,
de började typ skrika , jag bah wtf ?!
vare för varmt lr nått ? hhahah , dog
av garv typ , stackars pasta ;o aja ,
ska ha serbiska snart -.- så tråkigt ,
pallar nte , döda mej ! ska dampa
på läraren för att dem ändrat till fred ,
seriöst , har hon inget liv ? så stört !
jag blir nog lite sen men det får hon
leva med ! nu pallar jag nte skriva
mer , så hare bra alla , bajbajbitch


- hitta en söt bild på louise , man kan inte måtstå henne , right ? ;] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0