första tisdagen efter lovet

tjenis penis ! saknar lovet , vill sova !
va med på idrotten i ''fel'' grupp idag
för att jag glömde simkläder men jag
hade vanliga för jag hade blandat 
ihop veckorna lr nått , aja , devanajs !
hhahah , vann alla basket matcher ,
jag  äääägde , sen hela rasten ägnade
jag mej åt att lyssna på ali's historier ..
undrar hur många som egentligen va
sanna , hhahah x] aaja , det va helt
okej att lyssna på demför jg va ändå
helt uttråkad , olle såg ut som en liten
smurf och fille va gullig med sina ögon.
hhahahah , de va lite kul o driva , lite
nolife egentligen , men whatever :]
efter va jag m jasmine , joel , josef , ph
och alex typ , helt okej , fick en klubba
iallafall , (a) hhahaha , men nu ska jag
dra , ppööööösh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0