dålig update

hhej !  har vart lite dålig update har jag märkt /; det måste man nog be om ursäkt för så ; flåt ! måste nog gå igenom de senaste dagarna lite snabbt ;] i onsdags va joel hos mej o vi kollade lite på filom och resten ska vi nog nte gå in på :$ aja , i torsdags så fick jag tbx mitt franska-prov , G+ på den , stolt ! jag som trodde det skulle gå pissdåligt , men well well , devanajs . jag mådde skit dåligt efter skolan så jag knarka ipren och mådde nte särskilt bra , sen bestämde jag mej för att tare lite lugnt den här fredagen , skulle typ på bio men palla nte . har haft ont i magen och de va nte så himla najs så , aah , stannar hemma . gjorde no-prov idag också , de va gaska svårt , men lyckades ta mej em en halvtimma för tidigt . ikväll blite nog bah chill , ska nog kolla på let's dance , hhahah , sen ska jag testa min brun utan sol ;o måste använda den i fem dar för att få nån effekt lr va de va . aja , hoppas jag nte blir fläckig bara :] imorrn ska jag t natttie , dem ska ha inflyttningsfest typ . dem har nog flyttat som de flesta säkert har fattat . förresten , nicki och ioanna är hemma och när jag sååg dem idag på morgonen jag bah NICKIIIII , IIIIIIIIIIH , sen sprang jag allt vad jag hade och bomba dem , ioanna bah aaaaaaah , jag kan inte andaas , jag bah (a) dem va riktigt kramgoa ;] men nu ska jag fortsätta chilla , ha det bra sålänge , pussy


- det fick anna av mej för nån dag sen
puss på henne ! <3

Kommentarer
Postat av: maria

pussy betyder fitta. bra avslutning på ett inlägg, läsarna kanske tar illa upp? eller juste.. vilka läsare?

2009-03-06 @ 19:05:56
Postat av: natasa antonijevic

MEN DU LÄSER HENNES BLOGG SÅ DU SKA INTE SÄGA VILKA LÄSARE. ASO "MARIA" DITT ÄCKEL TA HAND OM DITT EGET LIV, ASSO JAG FÖRSTÅR OM DU INTE HAR ETT, BEKLAGAR SORGEN, MEN JAG KAN TYVÄRR INTE SÄGA ATT JAG VET HUR DET KÄNNS, FÖR JAG HAR ETT LIV, TILL SKILLNAD FRÅN DIG. SEN HON KANSKE VILL AVSLUTA SITT INLÄGG MED ORDET FITTA, LÅT HENNE , COK SYND VEM ÄR DU ? KOMMER HIT OCH TROR ATT DU ÄR KUNG. ALLTSÅ JAG TROR ATT DU HAR KOMMIT LITE FEL FÖR DET ÄR JAG SOM ÄR KUNG HÄR, PHAHA. TAGGA IDJOT, TAGGA SÅ FUCKING JÄVLA LÅNGT BRE !

2009-03-06 @ 21:12:43
URL: http://baranattahs.blogg.se/
Postat av: Christin

2009-03-06 @ 22:41:37
Postat av: maria

vilket temprament

2009-03-06 @ 22:44:08
Postat av: Nils

Men oj "natasa antonijevic" Här var vi jävligt kaxiga

2009-03-06 @ 23:24:26
Postat av: nattts ;]

asso skaffa ett liv , sluta läs min blogg om du tar så jävla illa upp . och när du undra vilka läsare så kan jag nog säga , det verkar som att du är en av dem ? varför annars här och kommentera ? nämen ojsan , jag tror nån blev lite dissad ;o asså maria , jag har nte gjort dej ett skit , och om du stör dej på att jag skriver pussy så säg det inte till mej . snälla , kan du nte bara låta mej va ? för vettu vad , för mej äru ingen och inget !



och du nils , min natasa antonijevic får säga vad hon vill och om du vill kalla det temprament ? visst ! men vettu vad , jag är iallafall stolt över att kalla henne vän .



så jävla barnslgt att ens kommentera om nått sånt , SKAFFA SERIÖST ETT LIV ! förresten , tack min älskade natasa antonijevic , älskar dej mest , om det är nån som är en äkta vän så är det du ! blattar föralltid , HAHAH , skitstolta !

2009-03-07 @ 11:18:38
URL: http://naaattahs.blogg.se/
Postat av: Nils.

Natasa , det är oerhört enkelt att vara kaxig framför datorn...sluta lek

2009-03-07 @ 13:06:15
Postat av: jill

men om hon är ingen och inget för dig skit i det hon säger då, men du kanske inte kan det hahaha,

vilket skämt, hur mycket ska vi sätta på att maria har bättre liv än du vad gör du på kvällarna kollar melodifestivalen lr jävla tre åring,



FITTA

2009-03-07 @ 13:07:56
Postat av: nils

Och förresten natasa, vilken gullig mustasch du har, på din header den stora bilden HAHAHAH

2009-03-07 @ 13:18:01
Postat av: Natasa Antonijevic

HAHAHAH , maria, du ropar på dina kompisar , kan du inte säga ngt själv? vänta bara jag ska ropa min släkt mannen. haha "nils", haha vilket namn, skitfult på gud, haha du är så jävla ful, & ja, jag har sett dig, i skolkatalogen, du smutsar ner hela den sidan, hela skolan fan. hahaha, vad ska du göra idjot? Gud jag blir så jävla rädd för en liten ful jävla myra !

2009-03-07 @ 23:43:00
URL: http://baranattahs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

asså Natasa Ant.. shablashabla. Vadå MAria ropar på sina kompisar Natasa ropa ju på dig så håll din käft stängd.



Asså jag tror du använder kommentaren "Vilket ful namn" Till alla som inte heter Natasa shablashabla. Kom på lite nytt så kanske man kan börja ta åt sig.



Ni natasor är så jävla coola. Ni vet inte ens vad ni snackar om. Ni tycker bara de låter bra. Slår vad om att ni inte vet vad hälften betyder.



FITTA

2009-03-08 @ 13:47:20
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: natta ;]

asså jag ropa inte på henne , hon såg själv så säg inget , och du jill eller vad du heter , asså du kan säga till din älskade maria att hon bara kan hålla käften precis som dej , och kan ni typ bara dra här ifrån ? eller är ni så beroende av min blogg att ni verkligen måste kommentera ? och du nils , jag tare som en komplimang . och du linnéa , ja vi vet vad det vi säger betyder , men det kanske du inte gör ? HAHAHAH , asså seriöst , fan va patetiskt !

2009-03-08 @ 16:21:31
URL: http://naaattahs.blogg.se/
Postat av: natta ;]

asså visar nte vi att vi är stola blattar ? asså jill , tror du seriöst att vi kollar på melodifestvalen ? HAHAH , säkert att du nte pratar om dej själv nu ? asså seriöst ! natasa får väll tycka att det är fula namn ? fritt land you know , hahahahah !

2009-03-08 @ 16:28:42
URL: http://naaattahs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nej ni leker stora blattar.

Sure du kommer inte från sverige men du typ skryter om att du är "blatte". Sitter nån annan här och ba ääh jag är svenne visar jag inte att jag är en STOR svenne blaabla..



Vem tror du att du är.



Precis de är ett fritland och vi får kommentera och säga våra åsikter utan att du ska undra varför :D

2009-03-08 @ 17:18:59
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: maria

jodå jag kan säga mkt själv. men om jag ropar på mina vänner & är feg. då är ju du lika feg om du ropar på din släkt? eller hur?

och nu har vi hört att du tycker 90 % av sveriges alla namn är fula så de räcker?

2009-03-08 @ 20:31:41
Postat av: Anonym

men natta vem fan äre som är feg va, du kaxar mot oss med alla dina fjoris blatte kompisar, ska du hota oss att skicka släkten på oss, ah men du vet ju inte vart jag kommer ifrån och vilken släkt jag har eller hur, så lossas inte vara så jävla överlägsen

2009-03-08 @ 20:47:28
Postat av: nils.

Kul att vara kaxiga framför datorskärmen? , Natasa x2, "skitfint namn på gud". Haha

2009-03-08 @ 21:30:13
Postat av: natasa antonijevic

ni är så sjukt jävla patetiska. alltså ni har ju helt seriöst inget liv, varje gång ni sätter på datorn ska ni komma hit & börja kommentera igen. jag tycker synd om er, & jag tänker inte lägga mig i det här längre, tänker inte slösa mitt liv på er & det här, FUCKING SNORUNGAR ! & innan jag taggar, NILS DIN FULING, DU KAN HÅLLA KÄFTEN FÖR NATASA ÄR IALLAFALL ETT SJUKT MYCKET FINARE NAMN ÄN NILS, HAHHA NILS JÄVLA PIPPILÅNSTRUMP, & ännu än gång; ni alla är så fula , (utom naaattahs asso, men det tror jag att man fattar) & ni kan bara gå & dö. ert liv är lika fattigt som blockets sista sidor, TAGGA SNORUNGAR ! SÅ JÄVLA FUCKING MOBBADE, ÄÄÄÄÄÄÄCKEL !

2009-03-09 @ 15:14:08
URL: http://baranattahs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ert liv är lika fattigt som blockets sista sidor



Lovar att du tycker du lät riktigt smidig där höru.

Du känner ju inte mig så du vet inte o jag är ett efuking, mobbat äcekel.



Du är så jäkla patetisk.. du tror du är något som du inte är och du är bara riktigt patetisk

2009-03-09 @ 17:41:07
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: maria

haha asså du är sämst, tänk lite innan du kommenterar.

det första du gör är och gå in och kommenterar här också, eller hur? du skriver&svarar som vi.

och nu har vi hört att vi alla har fula namn. kom på något nytt ist för att sitta och säga samma saker hela tiden, vi tar inte åt oss så shut up

2009-03-09 @ 18:35:03
Postat av: maria

och om vi är patetiska natasa antonjevic, då ska vi inte ens tala om dej.

2009-03-09 @ 18:35:59
Postat av: Nils

hahah ska jag hålla käften eftersom mitt namn är "så mycket fulare än Natasa" ..det låter ju rimligt...Och vem ere som är en snorunge, Jävla äckel!

2009-03-09 @ 18:45:41
Postat av: maria

vi är bättre än båda er natasor, thats it.

& ursäkta. kallar ni oss fattiga?

vi bor i sveriges RIKASTE kommun. du vet inte vad du sitter och skriver. tänk lite innan.

2009-03-09 @ 18:48:33
Postat av: anna

hahaha , asso natasa, Du tror ja vill kalla dig vän ? de e ju inte precis man e stolt över att göra , Du leker , som fan , o du sa föralltid ? pffh, eeh naaj , de föralltid försvann precis ,

Visst, förklara bort dig du , gör de ? men vetu ja bryr mig inte , de räcker för mig nu , & än en gång, hoppas du känner dig stolt över att ha förlorat en vän, för de e precis va du gjort , lr juste du kanske inte bryr dig , du har ju inte verkat bry dig om "oss" nånting , o vetu , nu har ja oxå gett upp, bra va? (;

säg att vi e fula , visstvisst, men vetdu , inte en jävel tar illa upp ? & eftersom ni säger , så betyder de att ni själva tar illa upp ?

Natasa ,du är sorglig, trodde faktist inte de här om dig, så jävla besviken , men lr hur ? de bryr du dig väl inte om heller ?

2009-03-09 @ 18:52:40
URL: http://typannaaw.blogg.se/
Postat av: Nils.

men hörru natasa.z nu e inte anna din vän längre..ska du inte gå och skära dig lite?

2009-03-09 @ 18:55:54
Postat av: nattts ;]

asså ta er alla , jag pallar nte med nån av er . och du anna , jag brdde mej om dej , så jävla mycket , du ville inte va vän med mej så du bröt vårt löfte , inte jag . jag är inte din jävla leksak anna , du kan nte ta fram mej när du har lust . jag pallar nte attu ska leka med mina känslor . asså nils , du borde fråga din syster samma sak , SKITFULA ALLA PÅ GUD ! nu skriver jag nte mer , sista. och maria , du skickar halva sverige efter vi snackat , asså shit . såsynd .

2009-03-09 @ 20:16:06
URL: http://naaattahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha natasa, halva sverige. jodå vi säger så.

sitter du och säger att anna är ful nu också? + mig nils linnea vive & jill.

för helvete väx upp. du ser inte mkt bättre ut själv hörru & samma sak som andra natasa. vi har hört att vi är fula och det räcker. hur jävla många gånger ska man behöva säga det innan det går in i era tomma huvuden?

2009-03-09 @ 20:29:14
Postat av: Anonym

moppe musch, (; SEEEEEXIIIIIGT; NOOOOOOOT -.- ful som stryykkk säger en sak: IUUH!

2009-03-09 @ 22:42:29
Postat av: Jacob Fowler

INVANDRAR-FITTA!!

2011-01-10 @ 03:23:34
Postat av: Sven

Sluta uppföra er som att ni är snorbarn. Om ni ska slåss så gör de men fan inte på min polares blogg, så jävla respektlöst av er!

2011-01-10 @ 03:25:15
Postat av: mohammed ali

eeey fucking horunge, jiddra inte med natta , fattaru jacob ? jävla svenne jao

2011-01-10 @ 03:25:35
Postat av: maria

fan va ni e gay, ni kan inte ens stå upp för det ni har sagt och så nu kommer ni med hela era invandrarfamiljer och kaxxar. Ni har sjukt mycket luft men kom så ska vi se vad som händer om ni kommer till danderyd! slyna

2011-01-10 @ 03:27:51
Postat av: DANDERYD

DANDERYD FUCKING RULES!

2011-01-10 @ 03:29:05
Postat av: mariaa!!

DANDERYD is the shit

älvsjö är såååååååååååå 1937

2011-01-17 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0