Pix

Tjena igen ! Det blev ett kort inlägg innan pga ett oväntat samtal haha. Aja. Helgen va B Ä S T säger jag bara ! Vi åkte det mesta på Liseberg och det va skitkul. På bussen va det lika kul som på själva nöjesfältet haha. Jag och Natttie va uppe hela natten. Skitkul för oss men kanske inte för alla andra haha (a) Vi kom hem runt halv tre och sen sov vi ut. Dagen efter åkte vi till Lida och efter det åkte vi hhem och grillade. Då kom även min kusin till oss. Vi hade fett kul. Jag klippte mig men det blev inte nån större förändring. Annars så hände inget speciellt idag. Läste ut När jag hör din röst. Skitbra ! Rekomenderas verkligen ! Nu ska ni få massamassamassa bilder ! ;





































Nänu får det räcka. Ska kolla klart på Project Runway. Puss !

Kommentarer
Postat av: Paulin

Vilka härliga bilder! :)



Tack så jätte mycket! Riktigt roligt att höra :)

2009-06-11 @ 19:56:36
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0