Smeten smet

Hej hopp gummisnopp ! Nicki och Ioanna fattar rubriken haha ! :D Men iallafall. Idag efter skolan så kom Nicki och Ioanna hit och vi bakade pannkakor med vårt lite.. egna recept haha, men nog blev det gott ! ;D Sen kollade vi på A Walk To Remeber. Det var en upplevelse i sig haha. Både skratt och gråt. Och godis ! Nicki åt upp typ 23 karameller och sparade alla papper haha ! Har 19 av dem på bild ochh den kanske kommer upp på bloggen någon gång jag orkar lägga in den. Men jag kom på att jag inte hunnit skriva om helgen. Kan väll göra det lite snabbt. I fredags var jag med Natttie på bio och vi kollade på Natt På Museet 2 på engelska. Ganska problematiskt för Natttie för hon hatar engelska haha. Men nog överlevde hon. Sen råkade vi stöta på Ali på donken på Heron. Vi kollade på medans han åt och sen drog vi oss hemmåt (stavning?). I lördags drog Natttie hem runt ett vilket betyder att jag inte hann gå på finalen (som vi förlorade). Sen drog jag till kyrkogården och besökte farfars grav. Efter det drog vi hem och åt. Sen åkte jag och pappa till Skhlm för att köpa en bok. Men den var slut där så vi åkte till Nacka istället och köpte den där. Köpte ett par skor som jag köper för ungefär sjunde gången på två somrar. Men det skadar aldrig med ett par till ! Ska ta med dem till serbien. När vi kom hem läste jag typ halva boken haha ;o Var på sidan 260 redan den kvällen och jag var hemma runt sextiden liksom. Aja, nog om det. På söndagen kom Natttie hit och vi grillade med familjen, var ute lite och kollade på film. Devanajs. Senare ikväll så ska vi vara på Långsjön med klassen och mysa och några ska grilla typ. Jag ska ta med mig en badboll hihi. När jag hittar den .. (a) Men nu orakr jag inte skriva mer. Tack och adjö , fågelfrö !


- Denna låt nynnar vi på just nu. Riktigt bra jue ;D

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kollade nyss på den filmen! Och jag vet inte vad som gjorde den, men i slutet blev den så himla bra, och jag älskar låten!

2009-06-14 @ 19:37:31
URL: http://majjisvdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0