Sämst väder

Tjenare ! Nu sitter jag hemma och väntar på att Natttie ska komma. Efter det så drar vi och kollar på bio. Det blir mys. Sen slaggar hon antagligen här. Det skulle iallafall inte bli någon överaskning (stavning?) om hon gjorde det haha. Idag blev det inte alls en sån där bra dag som jag hade hoppats på. Men den dög iallafall. Jag och Malin hade det fett mys tills idag på morgonen. Hon var stekhet. Bokstavligen. Hon hade fått feber och hade frossa hela natten. Man hörde hur hon hacka tänder. Obehagligt. Hon kunde inte komma till skolan så pappa fick skjutsa hem hemme och sen lämnade han mig i skolan för jag pallade inte ta bussen (a) Vädret sög också. Det regnade typ hela dan och mitt hår ser ut som ett fågelbo. Det var inte lika många utklädda i år som det var förra året pga vädret antar jag. Min tröja syntes inte heller för jag gömde mig i adidas och skinnjacka. Men hippiebandet syntes iallafall. Typ alla var smurfar haha. Såg rätt så roligt ut haha. Anna, Hanna och Louise var riktigt snygga i blå hy haha. Fast man är redan an vid att Anna alltid är blå så jag blev inte förvånad över att se henne som en smurf. Det är hon ju i vanliga fall också haha (a) Don't kill me ! Jag hade med mig min kamera och skulle fota alla och sen lägga ut men den dog redan första timmen av dagen. Hade nämligen glömt att ladda den. Damp ! Men jag får väll tigga bilder av de andra som fota :] Vi kollade på Eragon som faktiskt var helt okej. 5 av 10 skulle jag nog ge den. Den var bra men det kändes lite bekant. Som om man sett liknande innan. Menmen, det får man leva med. Tänkte följa med Zäta till stan och köpa löshår , eller hårförlängdning som jag föredrar att kalla det haha. Låter som en peruk om man säger löshår. Fick ett sms av Nicki för inte så länge sen och nu är dem i Holland. Ikväll ska dem typ till Tyskland ch sen tillbaka till Holland, en match till, och sen till Sverige ? Haha, nått i den stilen var det iallafall ! Kommer iallafall sakna dem ! Det är så jävla kallt att jag fryser ihjäl. Det ska vara varmt och somrigt nu ju. Det är fan juni ! Regn förstör bara allt, fuck it. Aja, orkar inte skriva mer. Ska rota lite bland bilderna och se om jag hittar nått roligt ! ;


- Du valde vägen upp till himlen, o blev fri.
Du blev saknad av världen, det vill jag oxå bli.
   

Det får bara bli den. Är inte på humör längre. Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0