Peace, love and merca !

Haha, mitt nya motto. Made by Anna and Lollo haha. Vilken jävla humor ! Jag hade nämligen gjort lite fel på min hippietröja men det är redan ordnat. Fixa det när jag kom hem. Runt åtta alltså. Till en början var jag i skolan och jag fick vg på mitt no-prov och är faktiskt väldigt stolt över mig själv ! Hade inte pluggat eller nånting och en stressad Emma som står i dörröppningen gjorde inte saken bättre haha. Vissa fattar, andra inte. Sluta tidigt idag så jag drog till Nicki och Ioanna med Malin och Sara. Vi hade planerat att bada i deras pool men vädret var inget vidare så vi dissa den idén. Kollade lite på film, hjälpte Ioanna och Nicki att välja kläder till avslutningen och till på fredag delvis haha. Aja, efter det drog jag till Anna. Där var Hanna och Anna, skitflumma asså haha. Vi åkte till Liseberg och där träffa jag bl a Natta, Matilda Fågelin och några till men jag va typ med Emma, Ella och Ida. Åkte hem med dem också. Idas pappa skjutsa och sen var jag väll bara hemma haha. Fixa tröjan så det va ett peace tecken iställer för mercedes haha. Just nu lyssnar jag på Robert Pattinsons låt Let Me Sign , skitbra faktiskt. Alla vet nog att jag är beroende av Twilight ! Filmen kommer ut i november :( Fan vad man längtar ! Har läst ut andra boken som ääääger ! Den officiella trailern har också kommit ut och jag dog ! Måste verkligen se den. Och imorgon ska jag nog köpa tredje boken (a) Fatta , jag ska köpa en bok ! När jag köper en bok, då är det nått som är fel ! Haha, I'm in love ! Men ska se om jag har några roliga bilder som jag kan dela med mig av. Enjoy ! ;











- Detta var lite bilder på mig från i måndags, där får ni även se outfiten från den dan.
Ha det bra alla. Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0