Långsjön

Tjo ! Efter att ha vart med Nicki och Ioanna drog vi till Långsjön och några grillade men vi hade bara mackor för vi hade ju bombat pannkakor hos mig haha. Dem drog ganska tidigt men vi var med klassen ett längre tag. Vi spela typ vollyboll och det va faktiskt kul haha ;D Dem slängde korv på mig dessutom ;o haha (a) Vi fick skjuts till skolan av Adams pappa och där mötte vi Hanna och Lisa. Vi kollade på när niorna gick in på sin bal och alla var skitfina :] Och vilka jävla bilar det va haha :o När vi drog mötte vi Anna och Malin drog. Jag var hemma runt nio iallafall och nu kollar jag på finalen av Project Runway. Det är väll helt okej haha. Annars lyssnar jag bara på musik och chillar galet. Ska sova snart och imorgon slutar skolan ! ;o Fan va najs ! Det har gått så jävla snabbt ! Ska nog läsa lite i min älskade bok haha ;D Ciao !

Annorlunda dagen ;
     
     
       

 
- Dem får duga. Min kamera dog dessutom så det blev inte fullt så många bilder
  som jag hoppats. Nästa år ska jag fixa ett fint väder och en fullladdad kamera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0