Hippiestyle !

Tjo ! Idag var jag hemma faktiskt. Regnade som fan så jag orkade inte göra något. Gjorde en tröja som jag ska ha på annorlundadagen på fredag. Bilder kommer längre ner. Flätade ett skärp också. Resten köper jag med Malin på torsdag. Tänkte dra veckans planer lite snabbt.;

Onsdag:
Drar hem till Nicki och Ioanna och badar med några andra. Efter det drar jag nog till nån match som jag tror att Anna ska spela. Det blir najs hihi :)

Torsdag:
Drar till skhlm med Malin och vi ska shoppa och träffa Nemanja och nån av hans kompisar antar jag. Efter det så kommer Natttie och vi går på min broshas konsert typ. Sen kommer Malin till mig igen vilket blir runt niotiden antar jag och så slaggar hon här ;D

Fredag:
Annorlundadagen ! Jag och Malin gör oss till äkta hippies och drar till skolan ! Efter det ska jag nog träffa Radovan med Natttie fast vart vi ska eller vad vi ska göra har jag ingen aning om (a)

Det får duga, nu kommer det bilder ! :]


- Hippietröjan, framifrån :]


- Hippietröjan, bakifrån (inte klar)


- Klar bakifrån ;D


- Tänkte att ni skulle få nån bild när jag inte har på mig den haha ;D


- Där ser man skärpet bättre ;]


Ha der bra , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0