18.09

tjenixen ! man får nog be om ursäkt för att det har gått lite seg med mitt lilla bloggeri bloggerá , hahah . har haft lite annat för mej och helt enkelt nte pallat klicka på tagenterna . nte så mycket data heller för den delen . vad jag gör nu ? ja det undrar nog dem flesta ! hahah , nämen jag är inne på playahead och trallar lite till the man who can't be moved med the script , är helt förälskad i den låten . annars så vare nog en vanlig dag i skolan , när jag kom hem spelade jag lite guitar hero , hahah , fett cuuul jag är ! ;] sen kollade jag på one tree hill som jag är helt kåt på , så jävla bra asså ! sen så loggade jag väll in på den bärbara datan som vart sönder ett tag , eller egentligen bra laddaren och utan den så , noo data /; men nu ären igång igen ! :D *maybe one day you will wake up and findout that you're missing me , and you're heart starts to wonder were on this earth i could be* guuuud vad det var svårt att bli av med den melodin ;o hahah , älskar verkligen låten (a) en va mina favoriter faktiskt ! igår vare fett kul hos louise , grymt kul asså ! jag och anna körde vår hordans i webbcam , hahah , webba m alex och lovisa :] skitkul , eller d kanske nte dem tyckte .. (a) whatever , vi hade skitkul iallafall , kollade på en film , eller två då . en av dem va 'systrar i jeans - andra sommaren' och den andra var 'mirrors' , båda va bra enligt mej (: men mirrors hade jag sett tidigare så jag såg nästan fram emot att se den , händer liksom saker hela tiden , den rekomenderas ! vi va uppe till sju och gissa om man va trött dagen därpå , hhahah , det va i lördags så jag skulle liksom ha dans på söndagen så en kvart innan vi ska dra så vakna jag och såg att mamma hade ringt mej typ 15 ggr så jag bah ooooj (a) hoppades på att få skippa men mamma bah ; vi kommer och hämtar dej om tio min , jag bah AAAAAAH 10 MINUTEER , så det blev inge smink ;s men jaja , life goes on .. efter en 2 timars träning drog vi t natttie och käka donkenfood , galet vare ! måste berätta om hur det va när dem två natasorna var på toaletten ! HAHAHAH ! jo såhär vare ;
 
mi goes bajsibajsi *

- fan va d stinker natttie ! vafan haru ätit din höna ?
- hahah , de du har ätit jävla tupp ! mitt bajs luktar fräscha jordgubbar med socker på ;]

efter att jag skitit så äre natttie's tur och hon sätter sej fridfullt på toaletten ! *
- aaah , fett skönt o bajsa !
- fuck you vadfan haru ätit ? ;o man dör föfan !
- donken bre ! känner du nte den ljuvliga doften ? ;o
- nejfan , luktar bokstavligen SKIT !
- nneeeeej , mitt bajs luktar föfan rent svenskt nöttkött !

HAHAHAHAHAH , snipp snapp snuut , så var denna underbara saga slut !
hahahaha, visst ägde den ? :D <33

sen äkte jag hem , tvätta håret , kolla lite på tv i sängen och sen runt 10-tiden så somna jag , va skittrött efter gårdagen och idag vare en vanlig skoldag som jag antagligen skrev , chekka bästa meningen jag skrev t nicki mah bejb ;


även om man ibland får sitt hjärta krossat så måste man ta risken för att kanske bli lycklig , kärlek kan leda till lycka , men också till olidlig sorg . 

cok skön man är , men snart så bryts fingrarna av asså , inge mer blogg för idag skulle jag tro , men ni fick er ett rejält inlägg ;]

Au revoir !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0