anna , vår vänskap är värd 20 kr !

tjalala ! här sitter man och trycker på tagenterna bara , måste städa rummet men pallar nte , mamma har försökt o tvinga mej i 2 veckoar men jag ''glömmer'' hela tiden (a) hhahah , aaja . igår blev d inge inlägg för jag kom hem sent , men jag kan ju berätta lite om min dag ; först va jag i skolan som vanligt typ , sen gick jag hem t nicki och ioanna och skulle hämta ett foto på dem , men dem fixa västa middag och allt xd hahaah , typ pannpizza och banankaka x) hahah , tack gumms , hhahah , jag behövde bilden för att lägga in den i en kristall ( berättar mer senare ) . sen skulle jag typ gå t bussen om en stund hade jag tänkt och då säger anna men bussen går om 2 min , jag bha AAAAH , sen fick jag kuta för att det tar typ 5-10 min att gå t bussen från nicki och ioanna , så jag kuta som fan , och vettni , JAG HANN ! fett stolt sen dampa jag på anna ;d på bussen träffa jag hanna och malin också (; sen åkte jag o anna till bredäng och tog tåget t skhlm . sen gick vi till fotoaffären för att fixa den där bilden i kristallen , det kostade typ 590 men dem sa att d skulle ta 2 veckor att fixa , vi bah ;o så då blev d ändrade planer så vi fick springa runt och shoppa lite annat åt dem (: hitta massa sött , skriver senare vad . sen när jag kom hem så drog jag t stan m mamma och broshan där vi tog taxin med några vänner och åkte t nån teater . den va faktiskt helt okej (a) men den va ganska lång , typ från 7 t kvart över 10 , fast d va en paus mitt i typ och jag van på lotteriet ;] en jojjo (stavfel ?) aja whatever , sen änr jag kom hem va jag ganska trött så jag kolla lite på tv , tog en dusch och sen drog jag mej tillbaka . och idag ? jo idag blire fest hos nicki och ioanna , innan den så ska jag t anna , runt halv 6 typ , festen börjar 7 lr nått . hos anna ska vi slå in presenterna , hur det nu kommer gå ? /; hahah :d whatever , det är insidan som räknas (a) nänu blire inge mer klickande , simma lugnt !


- ny sjal som köptes igår ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0