19.42

förlåt för bloggen står ganska still nuförtiden , pallar bara nte skriva lixx ' . har lite annat för mej (a) dessutom har jag just klippt lugg ! är lite i chocktillstånd just nu men jag blir nog van ! ;] men man undrar ju liksom hur alla kommer reagera i skolan och så , är liksom lite rädd (a) men jag överlever nog . på början vare typ bah GAAAAAAAAAAAH , KATASTROF ! men nu så har jag börjat andas igen :) guuuuuuuuuuud vad jag är sprallig just nu , typ bah AAAAAAAAH , vill bah skrika lixom ! idag så va jag och mamma och köpte typ blommor och några krukor och sånt skit typ , hahah tantiiii (a) men whatever vem pallar bry sej . nte världens ruligaste grejj men det var helt okej :) jag var och shoppa med malin i skhlm i torsdags tror jag d va . köpte lite smått och fint . och idag fick jag ett linne från ginatricot som farmor hade köpt t mej , men jag hade ett exatk likadant ! hahhah , bra och ha iallafall :D

nä nu pallar jag nte skriva så mycket mer men bara för att jag nte har bloggat på ett tag så ska ni få läsa en såndär riktigt rolig sak som absolut nte är onödig ! ;

ANVÄNDER DU:
mascara? - såklart
kajal? - aah
foundation? - oftast
läppstift? - nnaj ;s
läppglans? - ibland
plattar håret varje dag?- aah , eller typ varannan för det håller ett tag
parfym? - självklart !

HAR DU:
mobbat någon? - alltid ! xd
kompisar som är lika i sättet som du själv? - aah , men jag är unik !
killkompisar? - aah , (:
tjejkompisar? - såklart ! :)
bästakompisar? - dem bästa ! <3
har du msn? - aah
har du lunarstorm? -  nej ?
har du bilddagboken? aah , ffnittrig @ bdb

BRUKAR DU:
bli sur för ingenting? - hhahhah , fråga joel x)
Skratta åt ingenting? - jag har blööt humor ! :D
Gråta minst en gång i veckan? - beror på ..
Skrattar när någon ramlar? - hahah , aah , förlåt alla som ramlar !  
skratta så tårarna rinner? - hahahh , OM jag gör ;d
för det mesta ha kul i klassrummet? - afan , vissa har fan humor !
ha sudd krig på lektionerna? - ibland ;D

ÖVRIGT:

Har du pojkvän ? - aah , 4 månader (a)
Vad ska du göra ikväll ? -  typ prata i tel antar jag ;)
Är du ofta seriös ?- händer väldigt sällan , jag kan nte va seriös !
Gillar du att kramas ? - that's my lifestyle ! (a)
Gillar du att pussas? beror på med vem (a)
Hur många biologiska syskon har du ? ett ,
Har du utlänska föräldrar ? - ja
Saknar du någon ? - väldigt många
Mjukisbyxor eller jeans ? - jeans helst :]
Bada eller sola ? - båda ^^
Har du fräknar ? - nej ? ;s
Favorit godis ? - choklaad !
Anser du att du är stark ? - beror på vilket sätt
Är du kittlig ? - haha, jaa :$
Har du en digital kamera ? - aah , 3 (a)
Vad har du på dig nu ? - jeans & och en ginatröja :)
Hur mår du ? - chocktillstånd eller lugginfluensan
Vad kan du inte leva utan?-  MOBILEN
Vart har du ont ? - i magen
Vem vet mest om dig? - anna & sara troa jag ..
Tänker du gifta dig ? antagligen , men jag har ett tag på mej ;)
Är du förlovad ? - mhhahah , nä
Har du pussat någon den här månaden? aah (:


då vare klart !

Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0