låtsas vara intresserad ! ;]

1. Fullständigt namn: Natasa Zivkovic
2. Ålder: 13 - 14 i april
3. Vart bor du: sthlm !
4. Bor tillsammans med: mamma , pappa , bror , kaniner & farmor !
5. Husdjur: två kaninisar
6. Färg på ditt hus: typ blått ,
7. När är du född: 12 april
8. Klass: 7G JS
9. Vilket år tar du studenten: öööö , venne (a)
10. Något jobb: anställd på annas rövknulleri !
11.Gillar du ditt jobb: trivs , HAHAHHA
12. När ska du sova ikväll: ingen aning /;
13. Duschat idag:  ikväll blire nog
14. Kramat någon idag: japp !
15. Pussat någon idag: näääh ,
16. Vad har du ätit idag: mat ..
17. Dagens kläder:
röd adidas , svart linne och jeans .
18. Dagens smink: mascara & kajal , dissa fundationet idag !
19. Dagens sötnos:
anna bby !
20. Dagens roligaste: haha , maaalin !
21. Har du många vänner: typ , hatad av de flesta , älskad av d bästa !
22. Vem kramade du senast: nicki tror jag ..
23. Föredrar du tjejer eller killar? killar i kärlek, tjejer i vänskap (:
24. Hur många har varit otrogna med dig: med mej ? inga tror jag .. hoppas jag ..
25. Har du pojk-/flickvän: jappjapp ,
26. Vem pratade du i telefon med senast: mammsen
27. Vem fick du senast sms ifrån: juuuel :]

FAVORIT

28. Film:
skräckisar !
29. Låt: många ,
30. Mat: mammas
31. Dryck: vatten !
32. Färg:  svart passar till allt ,
33. Stad:  sthlm !
34. Land: seeeeerbien !
35. Ämne i skolan: bild typ ,
36. År: när jag föddes .. ? (a)

SENASTE

37. Du tänkte på:
 att jag måste sluta säga att jag hatar folk (a)
38. Du kysste: hemlis , fast de flesta vet nog .. mihihi ,
39. Gången du spydde: när jag va sjuk typ
40. Gången du grät: skriver helst nte det
41. Pizzan du åt: hahhah , äter nte pizza så ofta x)
42. Gången du var i Göteborg: förrförra året typ (a)
43. Gången du var i Stockholm: bor lixx ' där :)
44. Gången du var full: aldrig , bara påverkad typ. i sommras
45. Gången du var hög: aldrig
46. Personen som såg dig gråta: vet inte ..

ANTINGEN ELLER

47. Svart eller vitt:
svart
48. Hund eller katt: katt
49. Ute och festa eller hemma och mysa; lagom av båda
50. Tvspel eller Dataspel: venne ,
51. Singel eller upptagen: upptagen.
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: nattts @ playahead.se
53. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad ;]
54. Big Brother eller Paradise hotel: inget typ
55. Mörkt hår eller blont: brunett ! :D
56. Blåa ögon eller bruna: bajsbruuuuuna ,
57. Choklad eller lakrits: choklad !
58. Göteborg eller Stockholm: sthlm!
59. Höger eller vänsterhänt: hööööger
60. Coca Cola eller Fanta: fanta ! :]
61. Pizza eller kebab: kebabpizza ! ;o
62. Randigt eller Prickigt:  randigt
63. Älska eller älskas: båda såklart
64. Leva eller dö: leva typ x]

ANTAL

65. Personer du älskar:
 närmaste vänner och pojkvän då :)
66. Personer du hatar: kan jag ju nte sääga (a)
67. Personer som sagt, jag älskar dig: mina vänner & pvännen då
68. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: håller inte räkningen x]
69. Glassar du ätit på en dag:  oj .. venne (a)
70. Festivaler du ska på detta år: ingen aning
71. Gånger du haft minnesluckor på: fatta nte ..
72. Gånger du varit hög: noll
73. Personer du saknar just nu: nattttie
74. Gånger ditt hjärta brustit: ett par gånger hare nog hänt

VEM
75. Vill du kyssa nu:
hahah , pallar nte (a)
76. Ska du träffa imorgon: vet typ nte .. får väll bomba nån ! ;]
77. Sjöng du senast för: anna stackarn , hahah , trore iallafall (a)
78. Hade du senaste en msn konversation med: zinolidis kanske ?
79. Spelade du tv-spel med senast: ems och jaousef tror jag , hahah  :D
80. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: joel antar jag ? x) <33
81. Vill kasta en sten i huvudet på: åååååh en fitta som e så jävla jobbig ! nonames !
82. Förtjänar att dö: EMMA SKA DÖÖÖÖ ! ( du vet varför ! )
83. Ville du sova jämte inatt: min nalle !

 

VAD

84. Gör dig glad:
 roliga personer x)  
85. Gör dig ledsen: problem.
86. Vad vill du helst göra nu:
gå ut föfan !
87. Önskar du att du slapp göra: läxor !
88. Vill du ha nu: massa kläder , haha :D
89. Önskar du dig i födelsedagspresent: en ny laptop :]
90. Längtar du till: serbien i sommar !
91. Tycker du om dina betyg: har inga än ,
92. Ångrar du i ditt liv: alla har väll nått som man ångrar ..
93. Är det bästa som hänt dig: anna , the light of my life !
94. Gör du helst en solig sommardag: ute med mina nära och kära och hare bara allmånt bäst !
95. Gör du helst, ser film på bio eller hemma: båda ;]
96. Vad saknar du från barndomen: att man typ slapp bry sej , bah levde livet .
97. Vad är det första du minns: vadå första ? fatta nte .. (a)
98. Vad önskar du andra människor: lev varje dag som om det vore den sista , livet är för kort för att vänta med saker !
99. Vad tycker du om den här listan: hahah , vet inte , lång ? ;)


där vare 99 helt onödiga saker om mej 
                                                                                 KYSSAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0