sista dagen på jullovet

hej hopp alla ! sista dagen på jullovet nudå .
pallar nte skolan , men d ska bli kul o träffa
alla typ . igår va jag m joel och josef , vi va ute
och frös ihjäl ! jag va bokstavligen helt svart
runt ögonen ! jag va helt chockad när jag kom
hem . vi typ smällde smällare och så . va bah
ute t 4 , d va typ serbisk julafton och juldagen
idag då . måste berätta skönaste historien xd
sant faktiskt och anna dog av garv ! pratade
i typ 3 timmar imorse förresten , hahahh (a)

jo men såhär vare då ! ;

klockan va typ tio i sju och mamma storma
in i rummet och sa att jag skulle vakna , men
jag vägrade , så jag fick damp och bah ; jag
vägrar gå upp om jag får mindre än femhundra
spänn , och gissa vad ? jag fick det ! hahhah ,
är man inte för skön ? hahahahah :D (a)

anna , längtar efter att träffa dej !

Pyssar


- ses imorgon tjejer , har saknat er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0