onödiga rubriker

assåå åååååååh va sur jag blir nu !
satans rubriker ! *svordomsvordom*
jävligt onödiga egentligen liksom ,
sammanfattar nte ens ens dag -.-
man bah ööööö ! aaja , whatever .
idag va jag hos joel med anna , men
sen stacka anna och jag skämde ut
joel framför han pappa , HAHHAH !
jag bah ; om joel våldtar mej äre nte
mitt fel (a) han bah ; det kommer han
nte sörru ! sen jag dog av garv ! :D
HAHHAH , skönast man är asså ! (a)
tyckte nte han men , whartever ! ;]
första dan med lugg idag , fick en del
komplimanger , tack ! ni vet vilka ni är .
kul att höra att det nte var en total
katastrof :] jag våldtog anna lite som
vanligt (a) och joel tyckte det var sjukt
kul ! eller nte .. hhahah , whatever (a)
sen drog anna och så va bah jag och
juuel kvar , går inte in på några detaljer
om vad vi gjorde , HAHHAH (a)

aaja , jag fryser så det blir inge mer
skrivande just nu , ska slå nån en
pling snart såå .. SEEYAH !

Looooove 


- nattts@ goes lugg , vad tycks ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0