2009

shu ! sitter här m kuss som jag just ddampat på (a)
jag bah ; jäävla cp jag hatar dej ! DAMP ! han bah ;
men nattttiie ! förlåååååååt . men d hjälper nte ,
hahhaah , nu är vi sams igen , kussekärlek junåw !
idag vet jag nte vad som händer , blir nog hela dan
m kussen , kulkul :) igår va jag m ems och jaousef !
emma hade hyrt saw 1 och sen kollade vi på till film
som va ganska skum , '' run fat boy run'' nte så jätte
bra enligt mej .. aaja , vi hade kul iallafall . körde lite
wii , hahah , skit kul , josef fick typ ddamp för alla
ägde honom , hahah . emma va fett stolt , stackars
josef , hahah , eller nte (a) i förrigår va kuss här m.
jag va riktigt glad på honom då också , men nu drog
han för dem skulle nånstans :( nu har jag ingen att
skrika på , eller broshan funkar ju alltid .. (a)

SNART KOMMER ANNA & JOEL HEM !
SKYNDA ER BITCHES ! <33333333


- har nte glömt ddej baby ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0