life goes on , smile bitch

tja folket , och vad jag gör jag då ?
ja det kan man ju fråga sej ;]
jag sitter här och funderar på att
ändra design hah .. idag vare väll
en vanlig dag , är nte på topp direkt
men life goes on , smile bitch .
imorrn har jag prov i svenska .. har
nte övat men jag kanske gör det
lite ikväll , eller uupss ;s glömde
böckerna i skolan /; (a) hahah ,
whatever , kan det typ iallafall (:
det a nått mer men jag kan nte
riktigt sätta fingret på vad det är /;
hahaha , får messa nån & fråga .
jusste ja , det va no .. eller nnej !
matte vare ! FUCK IT , hatar matte!
även om jag är bra på det , och
dessutom så gick det skitbra på
provet , fick nte ens nån rest (a)
fett skön man är ! hahah :D
ikväll blire nog mest bara chill ..
och jusste , igår hände en skitcool
grejj asså ! JAG ÖPNADE EN
KOKOSNÖT ! hahahah , stod där
m en kniv och en hammare och
kämpade , hahah mamma tyckte
d va kul att kolla på iallafall x]
jag skapades för att underhålla !
men jaja , nääääääääänu
pallar jag nt skriva mer , bilder
från i lördags kommer ! pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0