kejsaren anna

anna sitter här och pladdrar so och om massa romerska kejsare och har fått för sej att jag lyssnar av nån konstig anledning , hahah , stackars unge ! anna , döda mej nte näru läser det här (a) vi har upptäck att bara en av kejsarna hade en anus , och det va konstatin . han hade en anus , men det hade nte ; diocletanus , hadrianus eller konstatin . stackare som fock leva uten en anus hela livet , HAHAHAH . idag vare väll typ bara en vanlig dag i skolan , inget speciellt hände typ . joel va borta hela dan för att han försov sej ( som vanligt ) . fattar nte hur han kan sova bort hela dan , hahhah , önskar jag va han x] hhhaahah , han verkar verkligen hålla med mej och anna om våran anus-teori ! hahhah , vi ska nog bli värsta vetenskapsmän lr nått (a) imorrn blire skhlm m anna och vi ska köpa en present t nicki och ioanna tsm , vill nte skriva ner det nu för man vet aldrig när nån av dem kikar lite på bloggen ;o hhahah , fixar bilder senare ;] och dessutom så har jag äntligen bilder från förra lördan ! ;d läggs in senare i inlägget , ska försöka plugga senare ikväll , ligger efter i typ allt , fan va allt skiter sej nuförtiden /; har gått fett dåligt i skolan ända sen terminen börja , men nu måste jag ta mej i kragen och börja plugga åtminstånde lite mer , har så jävla svårt att koncentrera mej , nån som känner igen sej ? lite bara kanske ? (a) men whatever , life goes on , ska satsa mer senare ! nu äre bah chill ;] fast problemet är nog att alla lärare hatar mej , fuck them , blö ! hahhahha , jag och anna ska bli pluggisar , fast anna blir nog den som sköter plugget , :D men nu så pallar jag nte skriva mer ,
hare najs , är bajs !



- true love bby !

Kommentarer
Postat av: anna

Det låter så maffiga , KEJSAREN ANNA , (a)

2009-01-31 @ 02:46:45
URL: http://typannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0