första dagen i skolan !

tjenare snyggingar ! ;] kulkul dag idag , va
fett flumm m zäta , ring & ems ! vi va hos
emma och va feett flumm ! hhahah , emma
fick en ny pojkvän som vanligt , eller två .. ?
hahahah , jag och anna hade lite .. öhm* ..
trevligt ! hahahah , KOMIGEN NU ANNA !
- tänker du på samma sak som jag B1 ?
- jag tror det B2 ! KOMIGEN NU ANNA !
hahah , anna min hetunge har klippt lugg !
jävla troll ! hahah , skitsöt , bild kommer
i slutet av inlägget ;) d va fett skönt när vi
bah satt och snacka och garva , så jävla
kul , känns så bra att veta att det finns
vänner som alltid är vid ens sida , loveu
girls ! tack för allt , finna alltid där för er !
vi genom alla väder . emma <3 zäta <3 
ring <3 natasa - en självklarhet ! :] <3
nu blire lite bilder , pussy !


- HEJ VI ÄR NORMALA ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0