bananer i pyjamas



bara för att min och annas humor äger ! HAHAHAHAH , sukkaaaaahs !

hhahah , jaa ni . idag va jag på dans sen
drog jag till en nyinflyttad natttie och vi körde
disney monopol ! HAHAH , så grymt coolt !
jag ägde of course ! (a) höhöh , snacka just
m anna i tel , emn la på för att hon skulle
'' hämta saajna innewbandyyyw thiings , fröwn
igöårwn '' till en början fatta jag nte ett skit ,
men sen förstod jag att det hon mena va att
hon skulle hämta sina innebandy saker
från igår ! hahah :D fan va smart jag är (a)
aaja , whatever , hos natttie käka vi ddonk
& typ bah chilla , ska nog ringa nån nu ..
kan nte smsa ! MITT LIV ÄR SLUT :( </33

aaja , kanske skriver sen lr lägger in nån
bild eller nått . whatever , love yah all .
Pyssar !

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAAHAHA , lollo garva som fan , hon garva så hon börja gråta, hon ba, den där va nästan kul HAHAHAAHAHAHAHAHAH Xd

2009-01-30 @ 23:20:57
URL: http://typannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0