Superhuman - Chris Brown

shosan trosan ! skulle typ t natttie idag men hann nte /; måste packa och fixa idag så jag slipper imorrn när jag ska slagga hos natttie , sen drar vi t gtb och festar loss ! hahhah , kommer va där över helgen typ , kommer hem på söndag , vet nte exakt vilken tid. jag ska iallafall nte gå t skolan på fredag ;d skönt tycker jag ! (a) jag letar efter min ginaklänning , den är liksom helt borta , bara POFF* och så va den spårlöst försvunnen ;o hahhah , annars då ? vanlig dag i skolan typ , inte nått särskilt hände liksom förutom kanske att jag och nicki fick damp på so:n och sprang ut och sprang upp , sen nner , sen upp igen och till sist så gick vi in på lektionen och bah , hhej (a) jag tror nte riktigt att jens blev så glad på oss hahhah ;d fick fett mycket skäll på no:n , men jag va ju nte ensam så devanajs , nicki fick såklart också för hon jobba ju med mej ! vi typ blanda allt men lotta bah lägg i en sak i taget , vi bah okej ....... uuuups(a) , hhahah , att vi ens får exprimentera ! sen blanda jocke , oskar , söder och richard ner mitt sudd i typ massa gegga , jag bah ddamp ! menmen , nog överlevde vi ;D nä nu pallar jag nte skriva mer ,  ikväll blire top modell , sen packa lite till , sen så blire bah chill.

Au revoir  ♥

Kommentarer
Postat av: maria

fett cooolt med fekke jaaoooouw

2009-02-13 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0