sov gott alla !

kom hem från nicki och ioanna runt 12 ,
senare än tänkt men vi hade skitkul ;]
vi spela guitar hero world tour , hahhah
jag äger ! sen sjöng vi singstar , jag &
anna lyckades nog väcka ett fåtal döda.
hahahah , mindre än vanligt iallafall (a)
men vi hade iallafall skitkul , sen lite på
slutet så va vi bah 4 kvar och vi hadere
skitmys och bah snacka om allt och lite
till typ , va bah skönt. mimmi , så jävla
skön ! hahah , hon köpte ett par string t
dem och dem bah AAAAAH hahhahah ,
fan va vi garva x) ioanna är lite känd för
att gilla o läsa så vi köpte en bok till
henne som hette '' allt för min syster ''
och ett ljus som det stod '' you light up
my day'' på , en klubba med en klubba
på båda ändarna och till nicki köpte vi
ett likadant ljus och en likadan klubba
men istället för en bok så köpte vi en
väska som man kan använda som
både nessesär (stavfel?) och en väska.
ganska najs , den kan va både kort och
lång typ . av d andra tjejerna fick dem en
typ tröjer , string och örhängen :D låter
bra enligt mej , och så fick dem
förhoppningsvis en lyckad kväll , jag hade
d bra iallafall ;] men nu ska jag nog dra
mej tillbaka , kanske läsa lite lr nått , bara
chilla , godnatt alla söta , ppösh

/ brunettnatta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0