toppenhelg i götet

hallå på er , nu är man hemma igen efter en toppen helg i götet , eller man kanske ska säga ''de va gött i göteborg'' med lite dialekt , hahah (: devanjs , träffa ddani och emma där , vi festa lite där och d va nte särskilt illa på bussen heller , jag och natttie hade fixat 4 skivor m massa najs musik , tyckte vi iallafall (a) vi hade lagt in toarulle med shan da man acti , hhahah , sen börja vi driva , och dansa och hahah , sen paula bah tog upp en toarulle och dansa med den , hahah , fan va vi garva , milena sov då , hon bah att jag missa , vi bah sund för ddej ! och när vi skulle uppträda så gick det skitdåligt , det va verkligen hemskt  och smart som anita är så byter hon plats , jag bah GAAH , fick typ ddamp , fan va smotana , hhahah (a) hoppas hon nte läser ! aaja , vi klara oss iallafall och fick oss en trvlig kväll. på tillbakavägen försökte jag sova lite grann men jag vakna hela tiden och varje gång jag gjorde det så fick jag typ flipp , hahhah (a) funderar på att fixa min iPod men jag tror att jag är för lat för det , hhahah , men nu ska jag nog lägga in lite bilder på en annan data sen så kan jag nog lägga in dem på bloggen :] update senare alltså ,

glad alla hjärtansdag förresten ,
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0