sunday

hhej alla bloggmänniskor. här sitter jag efter att ha ätit lite ddonk , devanajs . va på träning från ett till typ fyra sen drog vi hem . blev bara en update igår för att d va filmkväll hos mej med emma , ella , josef och joel . vi kolla på the hills have eyes riktigt jävla skabbig , men vi skulle typ se på 2an ändå för vi blev så nyfikna (a) sen så chilla jag resten av natten och somnade runt halv tre tror jag , den va nästan tre /; men jag vakna förvånansvärt tidigt , typ kvart i tio , 10 lr nått  , stolt* sen så storma mamma in klockan 11 och bah nu skaru upp , du ska på träningen , jag bah DRIVER DU MED MEJ ?! ;o sen så fick jag gå upp mot min vilja -.- aja , sen så träna jag och , voilá , nu är jag här ! om jag ska sammanfatta helgen så vare ganska chill , fredag den trettonde va fan nte misslyckad som den brukar va varje år , alla hjärtansdag va mysigt , och idag vare en helt okej dag . ska försöka hinna lägga in lite bilder , har nte hunnit typ. ska fixa lite till kungsberget imorrn , måste va i skolan kvart i sju , suck * .. aaja , hare najs , ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0