hejrubrik

tjeeeenare snyggingar ! här sitter jag med bärbara och är fett trött . va hos joel idag , va ensamma hemma så det va skönt , hahhah (a) har nte hunit skriva så mycket för jag helt enkelt nte pallat , och sina äkta känslor ska man nog nte skriva på nätet , det sköter ett vanligt papper lr en anteckingsbok ;] men jag hade en toppenhelg med min underbara natttie ! kan ta en kort repetioan av helgen ! xd på lördagen skulle vi på bio , men sen vi palla nt så vi va hemma och körde guitar hero och kolla på film och gjorde det gammla vanlig galna ! sn badade vi badkar och sen slagga vi , sen fick farmor fixa små , inbakade flätor på sidorna av vårt hår , devanajs , hahah (: vi va twiinisar på söndan , båda hade leggins , ginalinne och svart adidar med guldsträck typ , hahhah , devaoxånajs ! ;D man mår nte alltid bra , men life goes on , så man måste gå vidare och fortsätta framåt . jag har gått ett steg fram och två tillbaks , men nu ska det ändras , dags att gå vidare och åtminstonde försöka njuta av livet . när man väl lever livet , varför nte leva fullt ut ? hare bra , ppösh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0