flummtisdag

gissa vem som va flumm idag ? fråga josef ! hahahah , va seriöst helt sjuk , behövde godis (a) hade värsta energi kicken typ , blev helt galen liksom , blev förvånad själv ;o menmen , sån är jag ;d stackars josef asså , men han klarar ssej , hihihh (a) anna va helt sjuk aså , sprang runt som en galning och så stod hanna där och bah , eeeeeh okej ? xd skitkul egentligen ..trorja :D och patrik , fett skön bah ; jag röker tne för jag håller mej i form , lalalaa * hahahah , och så gjorde han sin sexiga dans , hahahah , dog av garv x] sen skrev vi t varann , sen jag bah skrek ; VARFÖR SKRIKER VI NÄR VI ÄR EN METER IFRÅN VARANN ? han bah ; HAHHAHH , VET INTE , FÖR ATT VI SKRIKER ! hahahahah , kul tyckte vi iallafall , sen när vi skulle köpa glass från glassbilen , josef bah , kan man typ köpa bara en glass ? gubben bah ; nej det är paketpris , josef bah ; MEN SKIT IT DÅ ! sen jag bah , HAHAHAH , asså vi dog , sen fick vi springa t bussen typ helt drogade , pallade nte ens lyfta på fötterna , hahah (a) vi typ snubbla runt , skitkul , alla typ glodde , sen jag peka finger till en gamling i ett fönster , han bah , hööö ? jag bah HAHAHA , sen sprang vi iväg ;] snacka om flummis tisdag ! men då får jag väll tacka för mej , simma lugnt ! BBAJ


- anna bby , du betyder <3

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Bra att du tycker det! :D

Kram på dig

2009-02-03 @ 22:26:27
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! Jag tror det har blivit ett missförstånd. Du har pratat med Maria på msn och hon pratade med mig i telefon. Anyways. Nu är det såhär att du sa : jag hälsar till den du pratar med. Och Maria sa: hon h'älsar tilbaka. Detta är missförståndet. Jag hälsade aldrig logiskt sätt tillbaka. Så det är felet. Hon sa att jag hälskar fast jag inte logiskt sätt gjorde de. Så nu kommer min hälsning. HEj!

2009-02-04 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0