är du kåt ?

hhahah , ingen aning om vart jag fick rubriken ifrån , menmen , lite fantasi får man väll ha (a) idag va jag i skolan och va helt flumm på matten typ , tore fick ddamp och hotade med att maila mina föräldrar , thihih (a) till slut fatta han att d nte hjälpte så han typ gav upp . hhaahaha , fett skön man är manneeen , som natttie skulle sagt x] så jävla no lifestyle ! aaja , idag va jag väll bah i skolan , sen va jag m emma , joel , josef , alex , benny , ph och alla andra typ , pallar nte skriva upp alla , hahah (: vi va typ lite m anna och malin också med dem stack sen för dem skulle hem . men det va så jävla klockrent av anna , joel kom och han bah men vad gör du då anna ? hon bah jag letar efter hanna , men problemet är att jag nte orkar leta , hahahah , asså anna är liksom liiiiiiiiiiiiite IQ befriad asså xd hahhaah , men skön lyckas hon va ändå . hhahah , aaja , sen drog emma och sen stack jag och joel hem till honom efter en hel dags tjatande , (a) envis måste man väll va ibland , sen kom jag hem och typ åt lite , va nära på att få utegångsförbud igen , men whatever , fattar egentligen nte om jag hare lr nte xd hahaha (a) hoppas på inte , men nu ska jag nörda PA och msn , så hare najs , pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0