a walk to remember

tjenare alla cuulingar ! nu sitter man än en gång och skriver , hahah :] idag vare dans och sen drog jag te natttie som vanligt på en söndag , hennes grannar börjar nog undra om vi också har flyttat in där , hahha (a) men whatever , vi ska typ på bio på fredag m några vänner och kolla på '' I taket lyser stjärnorna '' . boken är så jävla grym och jag hoppas att filmen är lika bra . när jag redan är inne på film så kan jag rekomendera '' A walk to remember '' , den är verkligen skitbra ! jag o natttie börja böla och allt , sen natttie skulle preci börja böla , sen hon bah skrek typ : FAN VA SORGLIGT ! vi bah HAHAHAHAH , fett mobbade (a) asså det va fett kul på dansen , d va typ 3 killar som såg genom fönstret och bah försökte härma oss , skitkul xd sen en av dem bah tog av sej brallorna och visa röven , vi dog av grav , men inga fler detaljer , hahahah ;d men nu ska jag kolla på trollkarlens hemligheter ! hahah , cool jag är . hare bra så länge , ppösh !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0