Trötter

Tja bloggen ! Det var ett tag sen, eller var det ? Aja, va och bada i förrigår och träffa Natttie 3, nämligen Dimitrijevic och där va då Sasa också såklart. (För er som undrar så är Sasa en kille haha). Annars så var jag ute och sprang igår och sen drog jag till kyrkogården med familjen. Efter det så hjälpte jag mamma lite i trädgården och vi planterade massa blommor. Blommar är fina men ibland stör dem mig för dem dör ändå tillslut. Tänkte att ni skulle få lite bilder kanske men det blir i slutet av inlägget. Idag ska jag nog bara vara hemma för det är slava typ (alla juggar fattar). Har fixat sängen, första gången sen jag kom till sverige faktiskt, stolt ! Inte gjort mycket idag hittills men jag hittar nog på nått, nu blir det bilder från imorse. Ciao !


- Dagens outfit, adidasklänning :)
(från stadium trorja men minns inte priset)


- Dagens tröttis, är nämligen nyvaken på bilden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0