adidas , all days i dream about sex

hejs , sitter här hemma efter att ha vart i kungens kurva , köpte en cykel t broshan , nån svart peak , ganska snygg faktiskt ;] jag och natasa kanske baxar den nångång och åker runt lite , vi vet ju hur det slutade för min cykel .. HAHHAAH (a) jaa , det ska vi nog nte gå in på , men jag köpte typ ett par adidas mjukisar , dem va sköna , tänkte köpa ett par puma shorts också men sen jag palla inte , ska köpa dem nån annan dag , hihih :) venne om jag vill ha svarta eller ljusblåa .. aja , vi får väll se då . missar träningen för jag måste åka t laserdome för broshan ska ha fest där , överlever nog , hoppas jag . kommer ha typ tråkigast så alla kan messa , 0737634960 [ comviq ] . nu ska jag hjälpa mammie att laga mat , hare bra alla , pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0