snart skola

Tja bloggen ! Det var ett tag sen. Vad har jag gjort då ? Nja lite allt möjligt. The voice va ju galet och natten med Malin min blondie var ju inte direkt lugnare haha :D Igår drog Malin hem runt tre och sen drog jag med familjen oh kolla på cosmonova och sen gick vi och åt grekiskt, skitgott var det. Annars har jag vart lite med Emma, lite med N&I, lite med Sara och så va jag på ung08 med Malin, Ida och Jossan. Och på The voice var jag med Malin, Tilda, Fanny, Louise, Simon, Viktor, Robin och massa mer, minns inte vad alla hette. Idag vet jag inte vad som händer, ska nog ringa nån annars så ska jag bara ta det lugnt hemma. Har börjat vänja mig vid Sverige igen fast det är klart att man längtar tillbaka till Serbien. Nu är Stefan lite cp och jag sitter här själv och typ dör av garv (a) Fan. På onsdag är det skola igen, vill verkligen inte börja. Aja, börjar ett iallafall. Fattar inte att vi ska ha betyg. Stackars mig. Hoppas ätt jag hittar på nått nu de sista dagarna iallafall. Ska dra, puuss !


Almost Lover - A Fine Frenzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0