Bloggpaus

Tja bloggen ! Jag har inte varit särskilt aktiv i bloggvärlden och planerar inte någon direkt comeback. Ska nog ta en bloggpaus och så får vi se om jag börjar blogga igen efter sommaren. Men lite då och då kommer jag nog skriva. Men innan jag slutar så kan ni få höra lite om min dag. Åkte till vårby runt tre - halv fyra tiden och var ute med Sasa och Stefan. Vi va ute lite och Sasa käka donken och jag köpte glass hihi :$ Sen gick vi hem till Stefan och kollade på baksmällen men kollade aldrig klart för jag pallade inte. Sen drog jag hem typ. Träffa en kompis på bussstationen och vi pratade lite och chilla bara. Och jaa, nu är jag hemma. Igår var typ Sara hos mig hela dan och vi kolla lite på film och snacka lite och så.. Devanajs ! Men nu ska jag dra , simma lugnt kisar !


- Hitta en skitgammal bild på mig, den var väll lite rolig med mitt oplattade hår ? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0