Valborg

Tjena ! Har tyvärr inte haft någon tid över till bloggen. Jag kommer inte ihåg allt som har h'nt i veckan så jag tar det från igår. Kan bara skylla på minnet. Men iallafall, igår åkte jag till Natttie och vi shopa lite. Själv köpte jag en ljusblå/vit tunika, en  ljusgrön tunika, ett par svarta puma-shorts, proffshårspray, toffsar, dipliner och så köpte jag en morsdag present till mamma. Det blev ett halsband och ett par silver örhängen från Guldfynd. Hon älskade dem, gav bort dem lite i förväg. Jag är sämst på överaskningar, haha (a). Ikväll ska jag på majbrasa med josefinfinfin. Det blir nog kul ! Idag åt jag pastasallad, supergott och väldigt intressant tycker jag ! Haha, men nu orkar jag inte skriva mer. Kommer nog lite bilder i nått inlägg. Tjarå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0