Pärlor - Kent

Tjabba tjena hallå ! Vad jag gör nu ? Jo, jag kollar på The Hills, skitkul. Men det är bara lite synd att det är gamla avsnitt. Men jag har inte sett alla så det är bra att se dem så jag fattar hela skiten liksom :] Idag var det en vanlig dag i skolan. Hade franskaprov och det gick skitbra ! Det lönar sig att plugga. Inte för att jag gjorde det så mycket men .. aja ! (a) det va lätt för det va bara typ fyra sidor tror jag. Bättre än i vanliga fall, då brukar det vara typ åtta eller nånting. Jag har märkt att jag älskar en Kent-låt ! Jag som liksom aldrig gillat dem. Eller jag ska vara ärlig. Jag brukade liksom aldrig lyssnat på deras låtar, men jag blev lite kär i en av dem. Pärlor heter den. Texten är jättebra. Den kan verka konstig typ men man får liksom en känsla som bara gör att man förstår allt. Låter lite konstigt men det är faktiskt sant ! ;o Det var lite samma sak med Fix You med Coldplay. Jag är fortfarande helt förälskad i den låten ! Texten är så otroligt bra ! Har jag helt plötsligt blivit en rockbrud ? Det vet man aldrig. Men jag lyssnade ganska mycket på rock i femman och sexan typ, men sen slutade jag och jag har ingen aning varför. Det blev nog lite för mycket The Voice för mig, hahhah. Men Reggaeton, Hip Hop, R'n'B, Techno, House och sånt lyssnar jag mest på nu. Men rocken kanske man har saknat ibland. Utan att tänka på det liksom. Gud vilket långt inlägg det blev. Skriver liksom i reklam pauserna och när det är lite tråkigt, höhö. Imorgon ska jag till Natasa och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Hänga i Handen antar jag. Eller så kanske vi drar och träffar några nånstans eller nått. Vi får se. Jag har tänkt på att ha ett inlägg med bara bilder från Australien, har massa jättefina bilder därifrån som jag aldrig hunnit lägga in. Men vi får väll se när det blir av. Senare ska jag lägga in några bilder och musik på datan och typ lägga in lite musik på mobilen, sen skulle typ jag och mamma gå och köpa mat och godis till lördagen. Men vad det blir får ni inte veta ! Aja, det får räcka för nu. Tjarå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0